Litecoin peněženka

Dobrý den, potřeboval bych poradit, protože jsem přes kryptoměny naprostý laik. V roce 2013 jsem koupil několik Litecoinů do své peněženky. Nyní když jsem se do ní vrátil a sesynchronizoval ji, tak se mi tam objevil nápis : “URGENT: Alert key compromised,upgrade required”. Mám verzi 8.5.1. Znamená to, že musím stáhnout novou verzi? A co se stane po upgradu s mými Litecoiny, které tam mám? Navíc jsem zkusil odeslat 0.1 litecoinu , ale na zadanou adresu nedorazil, a není tam ani jedno potvrzení transakce ze 6 nutných. Je to také vinou zastaralé verze? Děkuji za odpověd’.

Zrejme se jedna o zastaralou verzi litecoin-core penezenky.

V tom pripade je mozne jednotlive adresy pred aktualizaci vyexportovat z konzole prikazem

dumpprivkey [adresa]

Asi jsme si nerozuměli. Pokud jsem chtěl prostředky odeslat na jinou adresu, tak sice z mé peněženky odešly, ale na zadanou adresu nedorazily, a ukazuje to, že nebylo dáno ani jedno potvrzení z potřebných šesti. Prostě kdesi “visí”. Bylo to jenom 0.1 ltc, takže mě to nezabije, ale jak jsem napsal potřebuji odpověd’ na 3 otázky, jelikož jsem opravdu laik. 1. ten anglický název znamená, že musím upgradovat?A hlavně jak? 2. Můžu mít LTC při upgradu v peněžence, nebo musí být peněženka prázdná?3. Může mít neodsouhlasení převodu spojitost s tím, že je verze zastaralá? No a ještě za čtvrté: existuje nějaké jiné české fórum o kryptoměnách, kde bych mohl případně tento dotaz také přednést, protože je mi jasné, že na všechny otázky asi jeden člověk nebude znát odpověd’, Děkuji.

Uz jsem psal ze je potreba ji aktualizovat (stahnout znovu z webu a nainstalovat).

Pro jistotu je mozne vse zalohovat prostrednictvim prikazu “dumpprivkey”.

Prevod a jeho rychlost zalezi na nastavenem poplatku. Kazdopadne kazda transakce ma svuj identifikator, takze ji lze nalezt na www.blockchain.info
Pripadne lze hledat podle adresy ze ktere to odchazelo.